Uložit do nákupního seznamu
Vytvoření nového nákupního seznamu

Stížnostní řízení

Postup a podmínky reklamace v prodejně AVcorp.pl

  1. Reklamační řád 

  2. Reklamační podmínky

 


 

1. Reklamační řád

Každý zákazník, který nakoupil v prodejně AVcorp.pl, má právo na reklamaci na základě záruky, pokud spotřební zboží vykazuje vady


Můžete to udělat 2 jednoduchými způsoby:

1.   AUTOMATICKÁ METODA (rychlejší)

Jediné, co musíte udělat, je přihlásit se ke svému účtu na avcorp.pl av sekci REKLAMACE (RMA) zvolit " Přidat stížnost " . Následně vyplňte pole týkající se názvu reklamovaného produktu, data nákupu a uveďte místo nákupu zboží – internetový obchod, aukce eBay, Amazon Marketplace nebo jiné výše neuvedené. Dále je nutné popsat vadu reklamovaného výrobku. Nezapomeňte přiložit doklad o koupi reklamovaného zboží. Zásilku prosím poskytněte od okamžiku zaevidování reklamace do 14 dnů. Servisní adresa: AVcorp Polsko (SERVICE) ul. Poniatowskiego 25 59-400 Jawor Polsko








 

Stav Vaší reklamace můžete sledovat z pozice Vašeho účtu v obchodě v sekci " Vaše reklamace ".



2.  RUČNÍ ZPŮSOB  (trochu pomalejší) 

Kontaktujte nás e-mailem na info @ avcorp.pl  a nahlaste reklamaci.
Služba obchodu zaregistruje vaši stížnost a přidělí jí číslo v naší databázi RMA.

Posledním krokem před vrácením zboží na expertizu bude stažení, vyplnění a vytištění následujícího reklamačního formuláře a jeho přiložení k vrácenému produktu:

    1.  Reklamační formulář  - ke stažení ve formátu Word

    2.  Reklamační formulář  -  ke stažení  ve formátu PDF


Nezapomeňte přiložit doklad o koupi reklamovaného zboží.
Zásilku prosím poskytněte od okamžiku zaevidování reklamace do 14 dnů.

Servisní adresa:

AVcorp Polsko (SERVICE)

ul. Poniatowskiego 25
59-400 Jawor
Polsko

 
O stavu Vaší reklamace budete informováni e-mailem.


 

2. Reklamační podmínky

  1. V případě zjištění vady Produktu je Kupující povinen o tom Prodávajícího informovat.

  2. Stížnost by měla obsahovat:

    a. jméno a příjmení, adresu bydliště nebo pobytu a e-mailovou adresu kupujícího

    b. datum uzavření smlouvy, které je základem reklamace

    c. předmět reklamace s uvedením požadavku kupujícího,

    d. popis vady Výrobku a datum vady Výrobku.

  3. Doklad o koupi nebo jeho kopie je nutné přiložit k reklamované věci.

  4. Kupující je povinen vrátit Produkt nahlášený k reklamaci na adresu Prodávajícího.

  5. Prodávající se zavazuje odpovědět na reklamaci podanou kupujícím do 14 dnů. Žádná odpověď ze strany prodávajícího po uplynutí lhůty uvedené v předchozí větě nevede k tomu, že reklamace bude považována za oprávněnou.

  6. Drobné rozdíly ve vzhledu vyplývající z individuálního nastavení počítače Kupujícího - a zejména monitoru - nemusí být dostatečným podkladem pro reklamaci zakoupeného Produktu.
pixel