Stížnostní řízení
Postup a podmínky reklamace v prodejně AVcorp.pl
1. Reklamační řád
Každý zákazník, který nakoupil v prodejně AVcorp.pl, má právo na reklamaci na základě záruky, pokud spotřební zboží vykazuje vady
Můžete to udělat 2 jednoduchými způsoby:
1. AUTOMATICKÁ METODA (rychlejší)
Jediné, co musíte udělat, je přihlásit se ke svému účtu na avcorp.pl av sekci REKLAMACE (RMA) zvolit " Přidat stížnost " . Následně vyplňte pole týkající se názvu reklamovaného produktu, data nákupu a uveďte místo nákupu zboží – internetový obchod, aukce eBay, Amazon Marketplace nebo jiné výše neuvedené. Dále je nutné popsat vadu reklamovaného výrobku. Nezapomeňte přiložit doklad o koupi reklamovaného zboží. Zásilku prosím poskytněte od okamžiku zaevidování reklamace do 14 dnů. Servisní adresa: AVcorp Polsko (SERVICE) ul. Poniatowskiego 25 59-400 Jawor Polsko
Stav Vaší reklamace můžete sledovat z pozice Vašeho účtu v obchodě v sekci " Vaše reklamace ".
2. RUČNÍ ZPŮSOB (trochu pomalejší)
Kontaktujte nás e-mailem na info @ avcorp.pl a nahlaste reklamaci.
Služba obchodu zaregistruje vaši stížnost a přidělí jí číslo v naší databázi RMA.
Posledním krokem před vrácením zboží na expertizu bude stažení, vyplnění a vytištění následujícího reklamačního formuláře a jeho přiložení k vrácenému produktu:
- Reklamační formulář - ke stažení ve formátu Word
- Reklamační formulář - ke stažení ve formátu PDF
Nezapomeňte přiložit doklad o koupi reklamovaného zboží.
Zásilku prosím poskytněte od okamžiku zaevidování reklamace do 14 dnů.
Servisní adresa:
AVcorp Polsko (SERVICE)
ul. Poniatowskiego 25
59-400 Jawor
Polsko
O stavu Vaší reklamace budete informováni e-mailem.
2. Reklamační podmínky
- V případě zjištění vady Produktu je Kupující povinen o tom Prodávajícího informovat.
- Stížnost by měla obsahovat:
a. jméno a příjmení, adresu bydliště nebo pobytu a e-mailovou adresu kupujícího
b. datum uzavření smlouvy, které je základem reklamace
c. předmět reklamace s uvedením požadavku kupujícího,
d. popis vady Výrobku a datum vady Výrobku. - Doklad o koupi nebo jeho kopie je nutné přiložit k reklamované věci.
- Kupující je povinen vrátit Produkt nahlášený k reklamaci na adresu Prodávajícího.
- Prodávající se zavazuje odpovědět na reklamaci podanou kupujícím do 14 dnů. Žádná odpověď ze strany prodávajícího po uplynutí lhůty uvedené v předchozí větě nevede k tomu, že reklamace bude považována za oprávněnou.
- Drobné rozdíly ve vzhledu vyplývající z individuálního nastavení počítače Kupujícího - a zejména monitoru - nemusí být dostatečným podkladem pro reklamaci zakoupeného Produktu.